.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره‌برداري از ۱۳۱ طرح گازرساني استان گلستان در دهه فجر
مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه

مديرعامل شرکت گاز استان گلستان از آغاز بهره برداري و عمليات اجرايي ۱۳۱ طرح گازرساني در بيست و نهمين سالگرد پيروي انقلاب اسلامي، در اين استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شانا، مهندس مصطفي علوي با اعلام اين خبر افزود: اين شرکت در ادامه سياست‌هاي دولت مبني بر محروميت زدايي و ارائه خدمات مطلوب، گازرساني و توسعه آن در استان گلستان را سرلوحه کاري خود قرار داده است.

وي اظهار داشت: با توجه به اين سياست، بهره‌برداري از 37 طرح و آغاز عمليات اجرايي 94 طرح گازرساني در سراسر استان، از برنامه‌هاي شرکت گاز استان گلستان در دهه فجر امسال است.

علوي با بيان اين‌که براي ۳۷ طرح آماده بهره برداري، 153 کيلومتر شبکه از نوع فولادي و پلي اتيلن اجراشده است، تصريح کرد: اين طرح ها، با اعتباري افزون بر 53 ميليارد ريال انجام شده وبا به ثمر نشستن آنها، بيش از شش هزار و 560 خانوار از داشتن گاز طبيعي به عنوان سوخت پاک بهره مند مي‌شوند.

مديرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: براي اجراي 94 طرح ديگر نيز اعتباري افزون بر 220 ميليارد ريال برآورد هزينه شده که ثمره آن، بهره مندي 12 هزار خانوار از گازطبيعي خواهد بود.

مهندس علوي در بخشي ديگر ضمن تشکر از مشترکان براي توجه به مصرف گاز طبيعي به عنوان يک سوخت ارزشمند، گفت: مصرف بهينه ومنطقي گاز به ويژه در فصل زمستان، موجب خواهد شد تا اين انرژي، علاوه بر دسترسي عموم مشترکان به آن،با مواردي نظير افت فشار گاز يا قطع احتمالي آن رو به رو نشويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.